Skontaktuj się z nami
Na email: bok@playvod.pl
Na telefon: +48 22 269 00 02
Regulamin
Regulamin swiadczenia uslugi Playvod oraz serwisów subskrypcyjnych
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) okresla ogólne zasady korzystania z uslug przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez DA Mobile, Towarowa 28, 00-839 Warszawa, NIP: 5252730019 (zwana dalej „DA Mobile”). Adres do korespondencji: Towarowa 28, 00-839 Warszawa, adres e-mail: bok@playvod.pl
2. Z okreslonych w niniejszym Regulaminie Serwisów moga korzystac Uzytkownicy sieci nastepujacych operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp z o.o. (PLAY), oraz Polkomtel Sp. z o.o. (PLUS) („Operatorzy” lub „Operator” w zaleznosci od kontekstu).
3. Uzytkownicy zobowiazani sa do korzystania z Uslugi oraz z Serwisu w granicach obowiazujacego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. DA Mobile nieodplatnie udostepnia Regulamin w sposób, który umozliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie tresci Regulaminu za pomoca systemu teleinformatycznego, którym posluguje sie DA Mobile, a wiec na stronie internetowej playvod.pl Regulamin dostepny jest takze w siedzibie DA Mobile.
5. Uzytkownik powinien zapoznac sie z trescia Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Uslugi oraz Serwisu.
6. Kazdy Uzytkownik zobowiazany jest zapewnic we wlasnym zakresie spelnienie nastepujacych minimalnych wymagan technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Uslug:
1) telefon komórkowy lub inne urzadzenie wyposazone w funkcjonalnosci umozliwiajace korzystanie z Serwisu,
2) polaczenie z siecia Internet,
3) komputer lub inne urzadzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalajacym na przegladanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyzsza, Firefox 4 i wyzsza, Opera 10 i wyzsza, Safari 3 i wyzsza, Google Chrome), a takze powinien byc uprawniony do korzystania z tych urzadzen w zakresie umozliwiajacym mu korzystanie z Serwisu.
7. Okreslone w Regulaminie zasady i warunki korzystania z Uslugi i Serwisu dotycza wylacznie uzytku osobistego, niemajacego charakteru komercyjnego (np. dzialalnosci gospodarczej). Uzytkownika obowiazuje zakaz dostarczania tresci o charakterze bezprawnym.
8. Tresci udostepniane Uzytkownikowi, zawieraja chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem wlasnosci przemyslowej materialy, w szczególnosci: znaki towarowe, programy komputerowe i gry. Takze sam uklad i wybór prezentowanych tresci stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególnosci na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 roku, Nr 90, poz. 631 ze zm.), ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych (Dz. U. Nr 128, poz. 1402 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo wlasnosci przemyslowej (Dz. U. z 2003 roku, Nr 119, poz. 1117 ze zm.).
9. Uzytkownik jest uprawniony do wykorzystywania udostepnianych tresci wylacznie w celach i zakresie okreslonym w par. IV pkt. 4 niniejszego Regulaminu. W szczególnosci tresci nie moga byc kopiowane, zwielokrotnianie, modyfikowanie, przerabianie, opracowywanie, publikowane, wyswietlane, przesylane lub rozpowszechniane w jakikolwiek sposób.
10. Ilekroc w Regulaminie uzyte sa wymienione ponizej sformulowania, nalezy je rozumiec w nastepujacy sposób:
SMS/wiadomosc SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomosc tekstowa, skladajaca sie z nie wiecej niz 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), która mozna przeslac na dowolny telefon komórkowy, zawierajaca tresc wpisana przez nadawce oraz umozliwiajaca identyfikacje numeru telefonu komórkowego jej nadawcy.
Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty, w tym: muzyka, gry, filmy, virale, PC, gry online, programy i aplikacje oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały, w szczególności: znaki towarowe i programy komputerowe.
Usluga/ Usluga Playvod – oznacza usluge, swiadczona droga elektroniczna na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne zadanie. Usluga to serwis Playvod, z odplatnym dostepem subskrypcyjnym (w ramach danego Serwisu) do oferowanych w nim Multimediów uzyskiwanym w zawiazku ze skorzystaniem przez Uzytkowania z uslugi dostepowej danego Operatora.
Uzytkownik – pelnoletnia osoba fizyczna, korzystajaca z Serwisu na podstawie niniejszego Regulaminu, przy czym osoby o ograniczonej zdolnosci do czynnosci prawnych moga korzystac z Serwisu pod warunkiem wyrazenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadajace zdolnosci do czynnosci prawnych, pod warunkiem dzialania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.
Serwisy/ Serwis – serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji przez Uzytkownika, Uzytkownik, w zawiazku ze skorzystaniem z uslugi dostepowej danego Operatora, uzyskuje odplatny dostep do Multimediów oferowanych w Usludze (dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, okreslona w Regulaminie dla danego Serwisu).
II. Zasady korzystania
1. Opis Uslugi oraz Serwisu dostepny jest na stronie internetowej playvod.pl lub w reklamach i materialach promocyjnych.
2. Aktywacja mozliwa jest w nastepujacy sposób:
a) Uzytkownik powinien wpisac na stronie, swój numer telefonu. Po wpisaniu numeru telefonu Uzytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisal na stronie wiadomosc SMS z unikalnym kodem PIN, który nastepnie powinien wpisac równiez na przedmiotowej stronie i go zatwierdzic albo
b) Uzytkownik powinien kliknac na stronie internetowej, odpowiednio opisany buton (przycisk), potwierdzajac tym samym chec zamówienia Serwisu. B) Uzytkownik klikajac w przycisk aktywacyjny, zapoznaje sie z regulaminem Serwisu oraz wyraza zgode na przetwarzanie danych osobowych. Klikniecie w buton jest jednoznaczne z zapisem do Serwisu.
3. Po aktywacji Serwisu Uzytkownik otrzyma wiadomosc SMS zawierajaca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i czestotliwosci przedluzania dostepu, linku do Regulaminu, informacje o sposobie bezplatnej dezaktywacji Serwisu.
4. Uzytkownik który dokonal aktywacji Serwisu, otrzyma dane: login oraz haslo niezbedne do dokonczenia rejestracji w Usludze na stronie playvod.pl.
5. Dezaktywacji danego Serwisu (rozwiazania umowy o swiadczenie uslug droga elektroniczna) mozna dokonac w kazdym czasie, wysylajac wiadomosc SMS o podanej ponizej tresci na wskazany ponizej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezplatna.
Nazwa Serwisu: PLAYVOD
Numer dezaktywujacy: 80460
Komenda dezaktywujaca: STOP PLAYVOD
Wiadomosc dezaktywujaca dany Serwis nalezy w kazdym przypadku wyslac z numeru telefonu komórkowego, dla którego dany Serwis zostal zamówiony.
6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostep bedzie przedluzany raz w tygodniu wg. ponizszej stawki:
Nazwa Serwisu: PLAYVOD
Stawka:
Play – 12,19 zł netto (14,99 zł brutto )
Orange/Plus/T-Mobile – 17,88 zł netto (21,99 zł brutto)
Czestotliwosc przedluzania dostepu: 1 raz/tydzien
7. Kazdy Uzytkownik Serwisu po dokonczeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyzej ma dostep do Uslugi. Multimedia do których dostep Uzytkownik uzyskuje w ramach Serwisu Playvod sa dostepne na stronie playvod.pl.
8. Po rejestracji do serwisu Uzytkownik Serwisu otrzymuje 1 dzien darmowego dostepu do serwisu. Dotyczy abonentów sieci Play.
9. Po zapisaniu się do usługi Użytkownik uzyskuje co tydzień jeden nowy „Kod promocyjny”, który może wymienić na wybrany film z działu "Rakuten TV - wypożyczene". Użytkownik po wprowadzeniu kodu ma 48h na obejrzenie wybranego filmu.
10. W czasie trwania subskrypcji Użytkownik otrzymuje nielimitowany dostęp do wybranych filmów (za wyjątkiem filmów "Rakuten TV - wypożyczene").
III. Oplaty za Serwis
1. Uzytkownik obciazany jest stawka której wysokosc zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6 Regulaminu. Dostep jest automatycznie przedluzany z czestotliwoscia, która zalezy od zamówionego Serwisu zgodnie z tabela z par. II ust. 6.
2. Oplaty pobierane sa przez Operatorów.
3. Stawka transakcji nie obejmuje oplat zwiazanych z uzyskaniem przez Uzytkownika dostepu do sieci Internet ani ewentualnych oplat zwiazanych z transmisja danych.
4. Uzytkownik korzystajacy z uslugi dostepowej swiadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskal kod, nie bedzie ponosil oplat za skorzystanie z Playvod.
IV. Pozostale zasady dotyczace korzystania z Serwisu oraz Uslug
1. Realizacja aktywacji danego Serwisu i mozliwosc skorzystania przez Uzytkownika z Uslugi jest uzalezniona od nalezytego wypelnienia przez Uzytkownika wymogów wynikajacych z niniejszego Regulaminu oraz szczególowego opisu korzystania z Serwisu. Niezaleznie od wymogów okreslonych w innych postanowieniach Regulaminu w celu pobrania Multimediów, Uzytkownik powinien:
a. zapewnic, by aparat telefoniczny lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie, na którym Multimedia maja byc odebrane, sciagniete czy odtwarzane przez Uzytkownika, byly prawidlowo skonfigurowane (w szczególnosci w zakresie transmisji danych lub innych elementów warunkujacych skorzystanie z Uslugi);
b. upewnic sie przed pobraniem Multimediów, co do kompatybilnosci Multimediów z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który wybrane Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane;
c. zapewnic, by telefon lub komputer czy inne przeznaczone urzadzenie Uzytkownika posiadal wystarczajaco duzo wolnej pamieci niezbednej do pobrania, zainstalowania, odtwarzania wybranych przez Uzytkownika Multimediów.
2. Informacje dotyczace funkcjonalnosci oraz interoperacyjnosci Multimediów, w tym kompatybilnosc z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia, na który Multimedia maja zostac odebrane, sciagniete czy odtwarzane, a takze ewentualne techniczne srodki ich ochrony dostepne sa na stronie playvod.pl przy wybranych przez Uzytkownika Multimediach.
3. Uzytkownik powinien chronic haslo i dostep do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umozliwiajacego korzystanie z Uslug przed nieuprawnionym uzyciem przez osoby trzecie.
4. Uzytkownik uzyskujacy Multimedia w ramach Uslug ma prawo do korzystania z nich w zakresie okreslonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie pobrania Multimediów udostepnianych jako pliki i jego zapisu w pamieci telefonu, komputera czy innego przeznaczonego urzadzenia. Uzytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów wylacznie na uzytek wlasny (tj. na uzytek osoby, na której rzecz swiadczona jest dana Usluga). W szczególnosci powyzsze oznacza, ze niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej dzialalnosci gospodarczej, odsprzedaz, ani inne formy udostepniania osobom trzecim.
5. DA Mobile sp. z o.o. Zarząd: Robert Ciosek, Adam Droździel
6. DA Mobile sp. z o.o. podlega jurysdykcji Rzeczypospolitej Polskiej.
7. Organem właściwym w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie jest Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
Skwer Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 9
01-015 Warszawa
tel. (22) 597-30-00
fax (22) 597-31-80
V. Postepowanie reklamacyjne
1. Reklamacje dotyczace oplat za Serwis oraz uslugi dostepowej Operatora moga byc skladane bezposrednio do Operatora wlasciwego dla osoby skladajacej reklamacje i w trybie okreslonym przez tego Operatora. Niezaleznie i bez wplywu na przewidziana przepisami powszechnie obowiazujacego prawa odpowiedzialnosc DA Mobile wobec konsumenta oraz uprawnienia przyslugujace konsumentowi w zakresie zglaszania i dochodzenia roszczen, Uzytkownik ma prawo skladac DA Mobile reklamacje dotyczace Uslugi i Serwisu, w szczególnosci zwiazane z niewykonaniem lub nienalezytym wykonaniem Uslugi lub wykrytymi wadami.
2. W celu usprawnienia procesu zglaszania i rozpatrywania, reklamacja Uzytkownika moze zostac przeslana do DA Mobile w formie wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@playvod.pl lub zostac wyslana w formie pisemnej na adres podany w par. 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis <nazwa Serwisu>” lub „Playvod"
a. dane Uzytkownika umozliwiajace kontakt z nim oraz identyfikacje jako Uzytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;
b. rodzaj Serwisu, którego reklamacja dotyczy,
c. zarzuty Uzytkownika,
d. okolicznosci dotyczace przedmiotu reklamacji,
e. ewentualnie zadany przez Uzytkownika sposób zalatwienia reklamacji lub usuniecia zarzucanego naruszenia.
3. Reklamacja, o której mowa powyzej, powinna zostac zgloszona w terminie 2 miesiecy od wykrycia przez zglaszajacego okolicznosci stanowiacej podstawe tej reklamacji.
4. DA Mobile zobowiazuje sie udzielic odpowiedzi na reklamacje w terminie 14 dni od jej otrzymania. DA Mobile moze przeslac odpowiedz w formie wiadomosci email na adres Uzytkownika, jezeli zostal on podany w zgloszeniu reklamacyjnym.
5. Zalecane jest aby do czasu rozpatrzenia reklamacji Uzytkownik powstrzymal sie od skladania kolejnych zamówien tego samego Serwisu, którego dotyczy reklamacja.
6. Uzytkownikowi przysluguje prawo do dochodzenia roszczen w sadzie. Uzytkownik posiada takze mozliwosc skorzystania z pozasadowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczen min.: mozliwosc zlozenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stalego polubownego sadu konsumenckiego dzialajacego przy Inspekcji Handlowej (WIIH) czy z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.
VI. Postanowienia koncowe
1. Uzytkownikowi przysluguje prawo odstapienia od umowy w terminie 14 dni, jednakze wyrazenie przez Uzytkownika zgody na rozpoczecie spelnienia swiadczenia (zamówienie odplatnego dostepu) przed uplywem terminu do odstapienia a takze potwierdzenie, iz Uzytkownik jest swiadomy utraty tegoz prawa wiazac sie bedzie z utrata prawa do odstapienia w chwili aktywacji Serwisu.
2. Administratorem danych osobowych Uzytkowników jest DA Mobile, Towarowa 28, 00-839 Warszawa. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku. Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane wylaczenie w zakresie oraz celu niezbednym do realizacji Uslugi i Serwisu (w tym do rozpatrzenia reklamacji). Podanie danych ma charakter dobrowolny. Osoby, których dane dotycza maja prawo do wgladu i poprawiania swoich danych osobowych, ich poprawienia a takze zadania ich usuniecia. Jezeli Uzytkownik zada wykreslenia lub zmiany swoich danych osobowych, moze to uczynic wysylajac wiadomosci email na adres poczty elektronicznej: bok@playvod.pl umieszczajac w tresci zadanie wraz z numerem telefonu, z którego Uzytkownik zamawial Serwis. Zadanie takie moze byc równiez przeslane w formie pisemnej na adres podany w pkt. 1 niniejszego Regulaminu.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa.
Zgodnie z Rozporzadzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiazku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przeplywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporzadzenie”), administratorem danych osobowych uzytkowników serwisu Playvod jest DA Mobile, Towarowa 28, 00-839 Warszawa, NIP: 5252730019 (zwana dalej „DA Mobile”). Adres do korespondencji: Towarowa 28, 00-839 Warszawa, adres e-mail: bok@playvod.pl
Dane osobowe Uzytkowników beda przetwarzane zgodnie z Rozporzadzeniem na podstawie Art. 6, ust. 1 lit a, b, f w celach zwiazanych ze swiadczeniem uslug w ramach Serwisu, w tym rozpatrywania ewentualnych reklamacji, a jesli Uzytkownik wyrazi stosowna zgode – dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych, w formie okreslonej w klauzuli zgody a takze w celu realizacji prawnie usprawiedliwionych interesów Administratora tj. w celu ustalenia, dochodzenia roszczen lub obrony przed roszczeniami strony przeciwnej.
Dane osobowe beda przetwarzane w okresie swiadczenia uslug w Serwisie do czasu ewentualnego zadania ich usuniecia przez Uzytkownika lub do czasu uplywu okresu wlasciwego dla przedawnienia roszczenia z tytulu swiadczonej uslugi. Dane przetwarzane na potrzeby przesylania informacji handlowych beda przetwarzane do czasu ewentualnego cofniecia ww. zgody, natomiast informacje niezbedne do obsluzenia reklamacji beda przetwarzane do czasu wygasniecia uprawnien z tego tytulu. Dane osobowe beda mogly byc przetwarzane poza wskazanym okresem, jesli koniecznosc taka bedzie wynikala z przepisów obowiazujacego prawa.
Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmuje: dane niezbędne do świadczenia usług w ramach Serwisu (numer telefonu, IP) a także dane kontaktowe Użytkownika, imię, nazwisko w przypadku rozpatrywania reklamacji.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbedne do swiadczenia uslug w ramach Serwisu. Podanie danych dla celów przesylania informacji handlowych i marketingowych jest dobrowolne.
Dane osobowe moga byc ujawnione pracownikom lub wspólpracownikom Administratora oraz podmiotom udzielajacym wsparcia Administratorowi na podstawie umów powierzenia.
Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo dostepu do tresci swoich danych i ich sprostowania, usuniecia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a takze prawo do wycofania udzielonej zgody, co nie wplynie na zgodnosc z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnieciem zgody. Osoby, których dane osobowe dotycza maja prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzedu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaja, iz przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy Rozporzadzenia.
Polityka prywatności
1. Cel polityki ochrony danych?
1. DA Mobile ustanawia niniejszą politykę ochrony danych osobowych w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych uwzględniając standardy obowiązujące w tej dziedzinie w Unii Europejskiej, a w szczególności postanowienia ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych ((RODO) - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ; Reg. (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.).
2. Na mocy niniejszej polityki ochrony danych DA Mobile zobowiązuje się, w ramach swojej działalności oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, chronić prywatności swoich potencjalnych i aktualnych klientów (”podmiotów danych/osób, których dane dotyczą”), zapewniając ochronę, poufność i bezpieczeństwo gromadzonych danych osobowych.
3. DA Mobile zobowiązuje się zapewnić odpowiednie środki finansowe, ludzkie i techniczne by chronić godność, uzasadniony interes i podstawowe prawa osób, których dane dotyczą.
4. Głównym celem niniejszej polityki ochrony danych jest zebranie w jednym dokumencie jasnych, prostych i dokładnych informacji dotyczących przetwarzania danych przez DA Mobile, tak aby umożliwić osobom których dane dotyczą zrozumienie, jakie informacje i dane osobowe (zwane dalej „danymi osobowymi”) są zbierane, w jaki sposób są wykorzystywane i jakie prawa przysługują im w odniesieniu do tych danych.
5. DA Mobile zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszej polityki ochrony danych, według własnego uznania i w dowolnym momencie, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych
2. Zarządzanie danymi osobowymi
6. DA Mobile opracowała politykę zarządzania danymi osobowymi.
7. Polityka ta obejmuje wszystkie wytyczne, zasady, procedury i praktyki wdrożone przez DA Mobile w celu uwzględnienia wymagań przepisów dotyczących korzystania i ochrony danych osobowych, których wiodące zasady zostały przedstawione w poniżej.
8. DA Mobile wyznaczyła inspektora ochrony danych osobowych (IOD)).
9. Zadaniem IODO jest zapewnienie zgodności z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz współpraca z organem nadzorczym i z osobami, których dane dotyczą w związku ze zbieraniem lub przetwarzaniem danych osobowych.
10. Z IODO można kontaktować się pod adresem: „Service RGPD – 350 rue Denis Papin CS 90554 13594 Aix-en-Provence Cedex 3 Francja” lub adres e-mail poniżej « rgpd@dgp-legal.com ».
Definicje
3. Kiedy DA Mobile zbiera dane osobowe?
7. Dane osobowe mogą być zbierane przede wszystkim w związku z:
4. Jakie kategorie danych przetwarzane są przez DA Mobile?
12. Dane osobowe oznaczają informacje dotyczące osoby fizycznej umożliwiające jej zidentyfikowanie, bezpośrednio lub pośrednio.
13. Główne kategorie danych osobowych zbieranych przez DA Mobile to: dane kontaktowe, dane identyfikacyjne, zdjęcia, dane związane z korzystaniem z usług, dane dotyczące płatności.
14. Dane osobowe mogą obejmować: imię i nazwisko, numer telefonu, zdjęcie, nagranie wideo, wymieniane wiadomości, adres pocztowy, adres e-mail, adres IP komputera, rodzaj używanego terminala/urządzenia końcowego.
4.1 Deklaracyjne dane osobowe
15. Deklaratywne dane osobowe to dane dostarczone przez osoby, których dane dotyczą i zebrane przez DA Mobile w związku ze stosunkami handlowymi lub umownych.
16. Dane te pochodzą głównie od osób, których dane dotyczą oraz osób upoważnionych przez te osoby do przekazania danych do DA Mobile.
17. Przykładowo osoba, której dane dotyczą, może być zobowiązana do podania danych osobowych dotyczących jej sytuacji rodzinnej i ewentualnie jego imienia i nazwiska, danych kontaktowych. Dane te mogą być zbierane przez formularze, które są zdematerializowane na stronie internetowej lub aplikacji mobilnej, na papierze lub w odpowiedzi na pytania zadawane na przykład przez pracownika grupy Digital Virgo.
4.2 Dane osobowe związane z korzystaniem z produktów i usług Grupy Digital Virgo
18. Dane osobowe mogą pochodzić z korzystania przez osoby, których dane dotyczą z produktów i usług Grupy Digital Virgo lub mogą dotyczyć działań przeprowadzanych za pośrednictwem produktów i usług oferowanych przez DA Mobile w kontekście relacji z podmiotem danych.
19. Przykładowo, informacje są zbierane w zawiązku z obsługą klienta lub w związku z połączeniem z oferowanymi usługami lub korzystaniem z usług online (korzystanie z aplikacji).
4.3 Dane osobowe pochodzące od podmiotów trzecich
11. Przetwarzane dane osobowe mogą również pochodzić od:
4.4 Publiczne dane osobowe
12. DA Mobile może gromadzić publiczne dane osobowe podmiotów danych.
22. Publiczne dane osobowe to informacje lub dane osobowe wytworzone lub otrzymane przez organ administracyjny lub publiczny w ramach wykonywania jego zadań, opublikowane przez organ lub przekazywane na żądanie każdej osobie.
23. DA Mobile może wykorzystywać informacje publiczne lub dane osobowe, jeśli zezwalają na to przepisy prawa i regulacje oraz zgodnie z odpowiednimi zasadami przekazywania i ponownego wykorzystania określonymi w tych przepisach.
4.5 Dane osobowe obliczone lub wywnioskowane przez DA Mobile
13. DA Mobile może generować lub obliczać nowe dane osobowe na podstawie deklaratywnych danych osobowych lub danych związanych z funkcjonowaniem narzędzi technologicznych.
25. Służy to w szczególności do poznania swoich klientów, dostosowania produktów i usług, dostosowania ofert, które mogą być składane klientom, w takim przypadku DA Mobile może definiować profile, segmenty biznesowe lub marketingowe.
4.6 Szczególne kategorie danych osobowych
14. Szczególne kategorie danych osobowych to dane, które ujawniają pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe lub przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne, biometryczne dane do celów zidentyfikowania konkretnej osoby fizycznej, dane dotyczące zdrowia lub życia seksualnego lub orientacji seksualnej osoby fizycznej.
27. Szczególne kategorie danych osobowych, które muszą być przedmiotem szczególnej ochrony, nie są przetwarzane przez DA Mobile, a w przypadku gdy ich przetwarzanie stanie się konieczne, DA Mobile zobowiązuje się do ich przetwarzania zgodnie z zasadami określonymi w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
28. Może się zdarzyć, że dana osoba zdecyduje się udostępnić DA Mobile niektóre z takich informacji, takie jak rasa, orientacja seksualna lub przekonania religijne, w takim przypadku decyzja o przekazaniu tych informacji oznacza zgodę na ich przetwarzanie.
5. Dane osobowe przetwarzane przez DA Mobile?
15. DA Mobile przetwarza następujące główne dane osobowe w odniesieniu do użytkownika:
6. Odbiorcy danych zebranych przez DA Mobile?
6.1 DA Mobile jako administrator
16. Zebrane dane osobowe, a także dane, które zostaną zebrane później, są zbierane dla Digital Virgo SA jako administratora danych.
31. DA Mobile zapewnia, że dostęp do danych osobowych mają tylko upoważnione osoby i tylko gdy jest to niezbędne do wykonywania ich zadań.
32. Niektóre dane osobowe mogą być przesyłane podmiotom trzecim w celu spełnienia prawnych, regulacyjnych lub umownych zobowiązań lub prawnie upoważnionym organom.
33. Do kategorii odbiorców danych należą: klienci, spółki z Grupy Digital Virgo, dział finansowy i księgowy, dział prawny, dział sprzedaży, wewnętrzny dział obsługi klienta, dostawcy usług technicznych, dostawcy usług odpowiedzialni za relacja z klientami.
6.2 DA Mobile jako procesor
17. W ramach swoich umów z partnerami DA Mobile może zbierać i przetwarzać dane w imieniu swoich partnerów, którzy w tych przypadkach są administratorami danych i ostatecznymi odbiorcami zebranych danych.
35. DA Mobile zapewnia takie same środki bezpieczeństwa dla takiego przetwarzania i danych, jak dla przetwarzania i danych, dla których DA Mobile jest administratorem.
7. Jak długo DA Mobile przechowuje dane osobowe?
18. Dane osobowe są przechowywane w systemach informatycznych DA Mobile lub jej podwykonawców lub usługodawców. Z zastrzeżeniem przekazywania podmiotom trzecim, dane osobowe są przechowywane w centrum danych i przetwarzane w Europie.
37. Co do zasady DA Mobile zobowiązuje się do wyboru podwykonawców i usługodawców spełniających najwyższe kryteria jakości i bezpieczeństwa oraz oferujących wystarczające gwarancje pod względem niezawodności, bezpieczeństwa a także zasobów by wdrożyć środki techniczne i organizacyjne.
38. DA Mobile zna miejsca hostingu swoich danych tak aby móc wykazać właściwym organom nadzorczym spełnienie swoich obowiązków.
8. Wiodące zasady dotyczące ochrony danych osobowych
19. RODO wzmocniło obowiązek udzielania informacji osobom, których dotyczą zbierane dane osobowych.
8.1 Zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość
8.1.1 Zgodność z prawem
20. DA Mobile nie będzie przetwarzać danych osobowych niezgodnie z prawem, zakładając, że zgodność z prawem oceniana jest w oparciu jedne z warunków opisanych poniżej.
21. Zgoda osoby, której dane dotyczą. DA Mobile może przetwarzać dane, gdy osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub kilku określonych celach.
22. Zgoda ta może być wyrażona w formie pisemnego oświadczenia, drogą elektroniczną, ustnego oświadczenia lub podczas korzystania z usług.
23. Wykonanie umowy lub podjęcie działań przed zawarciem umowy. DA Mobile może przetwarzać dane gdy jest to konieczne do wykonania umowy.
24. Na przykład przetwarzanie jest realizowane w ramach wykonywania umowy podczas czynności zarządzania umowami, takimi jak zwroty lub zarządzanie zaległymi płatnościami.
25. Legal and regulatory obligations. Digital Virgo Entertainment may carry out processing where processing is necessary for compliance with its legal or regulatory obligations.
26. Takie obowiązki prawne lub regulacyjne dotyczą na przykład kontroli i monitoringu związanego z kontrolą wewnętrzną, której podlega DA Mobile, a w szczególności zobowiązań bankowych i podatkowych.
27. Prawnie uzasadnione interesy Grupy Digital Virgo. Grupa Digital Virgo może przetwarzać dane gdzie przetwarzanie jest konieczne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów przez grupę Digital Virgo lub podmiot trzeci.
28. Prawnie uzasadnione interesy Grupy Digital Virgo. Grupa Digital Virgo może przetwarzać dane gdzie przetwarzanie jest konieczne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów przez grupę Digital Virgo lub podmiot trzeci.
29. Uzasadnione interesy realizowane przez DA Mobile są zróżnicowane, ale mogą obejmować:
30. Takie przetwarzanie danych jest realizowane z uwzględnieniem interesów i praw podstawowych osób, których dane dotyczą. Takiemu przetwarzania towarzyszą środki i gwarancje zapewniające ochronę interesów i praw zainteresowanych osób, osób, których dane dotyczą oraz które pozwalają na zachowanie równowagi z uzasadnionymi interesami realizowanymi przez DA Mobile.
8.1.2Rzetelność i przejrzystość
31. DA Mobile zobowiązuje się do udzielania informacji, które są uczciwe, jasne i przejrzyste.
48. DA Mobile zobowiązuje się informować osoby, których dane dotyczą, o każdej przeprowadzanej przez nią operacji przetwarzania danych poprzez ogłoszenie informacyjne.
8.2 Konkretne, wyraźne i prawnie uzasadnione cele
32. Dane osobowe są gromadzone i przetwarzane przez DA Mobile w konkretnych, wyraźnych i zgodnych z prawem celach.
33. Dbając o etykę i bezpieczeństwo danych osobowych swoich klientów, DA Mobile wykorzystuje dane osobowe zgodnie z warunkami niniejszej polityki ochrony danych.
34. DA Mobile wykorzystuje całość lub część danych osobowych w następujących głównych celach:
8.3 Adekwatność, zasadność i ograniczenie
35. W przypadku każdej operacji przetwarzania DA Mobile zobowiązuje się zapewnić, by przetwarzanie było adekwatne, a także by zbierane i przetwarzane były wyłącznie dane ściśle niezbędne do realizacji zamierzonego celu..
8.4 Prawidłowość danych
36. DA Mobile zobowiązuje się zapewnić by zbierane dane były kompletne i na tyle aktualne na ile pozwalają na to okoliczności.
37. Osoby, których dane dotyczą mają prawo żądać sprostowania danych, na warunkach podanych poniżej, jeżeli uznają, że ich dane są nieprawidłowe.
8.5 Okres przechowywania i ograniczenie przechowywania danych
38. DA Mobile zobowiązuje się nie przechowywać danych osobowych dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których są one przechowywane lub nie dłużej niż przez czas określony w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych.
39. Po upływie okresu przechowywania, dane zostaną usunięte z systemu informacyjnego DA Mobile.
8.6 Bezpieczeństwo i poufność
40. DA Mobile zobowiązuje się do wdrożenia środków bezpieczeństwa odpowiednich do stopnia wrażliwości danych osobowych w celu ich ochrony przed nieuprawioną ingerencją, utratą, zmianą lub ujawnieniem nieupoważnionym osobom.
41. Wszystkie pomieszczenia DA Mobile, w których przetwarzane są dane osobowe, są chronione elektronicznie i / lub ręcznie przed dostępem nieuprawnionych osób trzecich.
42. DA Mobile przyjęła wewnętrzną zasady i stosuje środki wykonawcze, które uwzględniają ochronę danych w fazie projektowania oraz są zgodne z zasadą domyślnej ochrony danych osobowych.
43. Na przykład: pseudoanimizacja danych osobowych tak szybko, jak to możliwe lub konieczne..
8.7 Prawo osób, których dane dotyczą
41. O ile przepisy prawa nie wymagają od DA Mobile inaczej, osobom, których dane są przetwarzane przysługują następujące prawa:
8.7.1 Prawo do określania wytycznych dotyczących przechowywania, usuwania i przekazywania danych osobowych po śmierci.Jak skorzystania z praw
42. W przypadku jakichkolwiek pytań lub żądań dotyczących przetwarzania danych osobowych przez DA Mobile, osoby, których dane dotyczą proszone są o kontakt: rgpd@dgp-legal.com
8.7.2 Prawo do złożenia skargi
43. Osoby, których dane dotyczą mają prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, bez uszczerbku dla jakichkolwiek innych administracyjnych lub sądowych środków ochrony prawnej.
47. Osoby, których dane dotyczą mogą odwołać się do właściwego organu nadzoru . Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUDO).
8.8 Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
44. Osoby, których dane dotyczą, są informowane o możliwości wykorzystania ich danych osobowych dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do celów profilowania.
45. Profilowanie definiuje się jako „dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się” (Rozporządzenie (UE) 2016/679 z 27-4-2016 : Dz.U. UE 2016 L 119 p.1 s., art. 4 §4.).
46. Osoby, których dane dotyczą, mają prawo nie być nie podlegać decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, w przypadku gdy decyzja wywołuje skutki prawne lub w podobny sposób znacząco na nią wpływa. Prawo to nie ma zastosowania, gdy decyzja jest konieczna do zawarcia lub wykonania umowy między podmiotem danych a DA Mobile lub gdy przetwarzanie jest oparte na wyraźnej zgodzie osoby, której dane dotyczą.
47. Zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, przeprowadzane w opisanych powyżej okolicznościach, może być realizowane przez DA Mobile tylko wtedy, gdy wdrożone zostaną właściwe środki ochrony praw i wolności, a także prawnie uzasadnionych interesów osób, których dane dotyczą.
48. Ponadto osoby, których dane dotyczą mają prawo domagać się interwencji ludzkiej lub wyrazić własne stanowisko lub zakwestionować decyzję zautomatyzowanie podjętą.
8.9 Profilowanie
49. DA Mobile może wykorzystywać dane osobowe, w szczególności dane osobowe kontaktowe, jak również inne dane i dane przesyłane w celach komercyjnych i reklamowych, w szczególności do analiz wewnętrznych i statystyk, w celu ulepszenia swoich produktów i usług oraz wysyłania informacji i ofert związanych z DA Mobile, takich jak SMS, biuletyny i inne komunikaty reklamowe.
50. W przypadku tego rodzaju przetwarzania zawsze wymagana jest zgoda osoby, której dane dotyczą.
8.10 Podstawowe zasady przekazywania danych poza Unię Europejską
51. Dane osobowe, które obywatele Unii Europejskie przekazali DA Mobile zgodnie z ustalonymi celami, są przekazywane do krajów w Unii Europejskiej lub spoza Unii Europejskiej.
56. W przypadku przekazania danych do kraju spoza Unii Europejskiej ustanowione zostały zasady zapewniające ochronę i bezpieczeństwo danych osobowych.
57. W każdym przypadku DA Mobile zobowiązuje się podjąć wszelkie niezbędne i odpowiednie środki w celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.
58. Takie dane osobowe mogą być przekazywane, na wniosek osób, których dane dotyczą organom urzędowym oraz upoważnionym organom administracyjnym lub sądowym, lub podmiotom trzecim..
52. Kiedy mówimy o plikach cookie lub tagach rozumiemy technologie umieszczane i odczytywane, na przykład podczas przeglądania strony internetowej, czytania poczty elektronicznej, instalowania lub używania oprogramowania lub aplikacji mobilnej, niezależnie od typu użytego urządzenia końcowego.
60. Aby poprawić korzystanie i funkcjonalność swoich stron internetowych DA Mobile wykorzystuje różne rodzaje plików cookie lub tagów : np.: „pixel tags”; niektóre z nich mogą automatycznie zapisywać i przekazywać dane osobowe do na stron internetowych DA Mobile.
61. DA Mobile wdrożyła politykę plików cookie na swoich stronach internetowych. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z polityką plików cookie dostępną na stronie podczas kiedy odwiedzisz stronę.
9.2 Wtyczki i moduły społecznościowe
53. Dostęp i korzystanie przez osoby zainteresowane ze stron internetowych lub aplikacji DA Mobile może umożliwić dostęp do danych osobowych zewnętrznym usługodawcom.
63. Funkcje te nie są automatycznie włączane, ale wymagają wyraźnej zgody użytkowników. Na przykład strony internetowe DA Mobile mogą łączyć i przesyłać dane osobowe do sieci społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter lub Instagram, jeśli użytkownik korzysta z pewnych funkcji.
64. Ponieważ te sieci społecznościowe wykorzystują dane do celów śledzenia i reklamy, DA Mobile zaleca konsultowanie zasad korzystania z danych sieciowych i podejmowanie kroków w celu zwiększenia prywatności danych.
Cookies
Podczas przeglądania, nasza strona może pobierać lub przechowywać informacje, głównie w postaci plików cookie, w przeglądarce na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie.
Nasza strona została zaprojektowana tak, aby zwracać szczególną uwagę na potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników.
Oto kilka sposobów, w jakie używamy pliki cookie by lepiej zaspokoić potrzeby i oczekiwania naszych użytkowników: identyfikacja Ciebie i umożliwienie Ci dostępu do Twojego konta, zapamiętywanie Twoich odwiedzin i wyborów, dostosowanie oferowanych przez Nas ofert i analiza ruchu na stronie.
Informacje te mogą dotyczyć Ciebie, Twoich preferencji lub Twojego urządzenia końcowego i służą głównie do tego, aby strona działała tak sprawienie jakbyś tego oczekiwał.
Dzielimy się również informacjami o korzystaniu z naszej strony z naszym mediami społecznościowym, a także parterami reklamowym i analitycznym.
Informacje te nie identyfikują Cię bezpośrednio, ale mogą zapewnić Ci spersonalizowaną możliwość korzystania ze stron internetowych. Okres przechowywania tych informacji na Twoim komputerze zależy od odwiedzanej przez Ciebie strony.
Jakie są używane pliki cookie i znaczniki?
Na naszej stronie używane są różne rodzaje plików cookie, które wykorzystywane są do różnych celów. Niektóre są niezbędne do korzystania z naszej strony.
Ponieważ szanujemy Twoje prawo do prywatności, możesz nie zezwalać na niektóre rodzaje plików cookie. Jednak zablokowanie niektórych rodzajów plików cookie może wpłynąć na korzystanie przez Ciebie z witryny oraz na usługi, które jesteśmy w stanie zaoferować.
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do funkcjonowania naszej strony. Pozwalają Tobie korzystać z głównych funkcji naszej strony (np. dostęp do Twojego konta). Bez tych plików cookie nie będziesz mógł normalnie korzystać z naszej strony. Ten rodzaj plików cookie zamieszczany jest przez naszą stronę i dotyczy tylko funkcjonowania naszej strony.
Możesz ustawić swoją przeglądarkę, tak by blokowała lub powiadamiała Cię o tych plikach cookie, jednakże może to spowodować, że niektóre części witryny nie będą działać. Te pliki cookie nie przechowują żadnych informacji umożliwiających identyfikacje Ciebie.
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają nam poznać sposób korzystania z naszej strony i jej wydajność oraz usprawnić działanie strony (na przykład: najczęściej oglądane podstrony na stronie).
Wszystkie informacje zebrane za pomocą plików cookie mają zbiorczy charakter, a zatem są anonimowe. Jeśli nie zostawisz tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, że odwiedziłeś naszą stronę i nie będziemy w stanie monitorować jej wydajności. Są to pliki cookie które głównie umieszczane są przez naszą stronę.
Funkcjonalne pliki cookie
Są to pliki cookie, które pozwalają nam spersonalizować Twoje korzystanie z naszej stronie. Pozwalają również Tobie skorzystać z naszych spersonalizowanych porad i ofert promocyjnych w zależności od pochodzenia nawigacji (na przykład, jeśli zostałeś przekierowany z naszych witryn partnerskich). Mogą być one również używane do dostarczania żądanych przez Ciebie funkcji.
Reklamowe pliki cookie
Są to pliki cookie używane do prezentowania na naszej stronie lub poza naszą stroną, podczas gdy przeglądasz Internet reklam lub informacji dostosowanych do Twoich zainteresowań. Służą do ograniczenia liczby wyświetleń reklamy i pomagają w mierzyć skuteczności kampanii reklamowej. Nie sprzedajemy twoich danych ani nie ujawniamy Twojej tożsamości reklamodawcom.
Odrzucenie takich plików cookie nie ma wpływu na korzystanie z naszej strony. Jednak odrzucenie reklamowych plików cookie nie spowodowuje zatrzymania pojawiania się reklam na naszej stronie lub w Internecie. Spowoduje tylko, że reklama nie będzie odzwierciedlać Twoich zainteresowań lub preferencji.
Te pliki cookie zależą głównie od agencji reklamowych. Nie możemy ich wyczerpująco wymienić.
Taregtowanie
Informujemy, że możemy korzystać z zaawansowanych funkcji targetowania, takich jak „retargeting” (wyświetlanie reklam podczas przeglądania przez Ciebie stron poza naszą stroną lub kontakt e-mail – po przeglądaniu produktów na naszej stronie). Funkcje te możliwe dzięki wykorzystaniu plików cookie są zamieszczane przez partnerów, w celu zaprezentowania Tobie reklam lepiej dostosowanych do Twoich potrzeb oraz w związku z Twoimi ostatnim zachowaniem na naszej stronie. Możesz zakończyć targetowanie w dowolnym momencie, odrzucając reklamowe pliki cookie w przeglądarce lub za pośrednictwem narzędzi służących do zarządzania preferencjami w zakres reklam oferowanych przez partnerów lub linków do rezygnacji z zamieszczanych w wiadomościach e-mail.
Jak ustawić/zmienić ustawienia dotyczące plików cookie?
Twoje wybory nigdy nie są ostateczne. W każdej chwili możesz wyłączyć wszystkie lub niektóre pliki cookie zgodnie z metodami opisanymi poniżej.
Konfigurowanie przeglądarki
Dla zarządzania plikami cookie i Twoimi wyborami, zmiana ustawień każdej przeglądarki jest dokonywana jest w inny sposób. Informujemy, że ustawienie przeglądarki na odrzucanie plików cookie, może spowodować, że niektóre funkcje witryny nie będą dostępne. W żaden sposób nie będziemy w tym zakresie ponosić odpowiedzialności.
W przypadku Internet Explorer™ : https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies,
Dla Safari™ : https://support.apple.com/kb/PH17191?locale=pl_PL&viewlocale=pl_PL,
W przypadku Chrome™ : http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&hlrm=en&answer=95647,
Dla Firefox™ : https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciastec...
Konfigurowanie smartfona
Na iOS : https://support.apple.com/pl-pl/HT201265,
Na Android : https://support.google.com/accounts/answer/32050?c...
Ustawianie pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn
Jeśli nie chcesz, aby nasza witryna zapisywała pliki cookie w przeglądarce w celu pomiaru oglądalności, możesz kliknąć poniższy link dezaktywujący, który zapisze plik cookie w przeglądarce, który tylko dezaktywuje pliku cookie do pomiaru oglądalności witryn:
W przypadku Google Analytics : https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl
Ustawianie reklamowego pliku cookie
Możesz zarządzać wykorzystywaniem tych plików cookie, odwiedzając platformę zarządzania reklamowymi plikami cookie oferowaną przez profesjonalne podmioty: http://www.youronlinechoices.com/fr/controler-ses-... i postępując zgodnie z instrukcjami tam zawartymi. Będziesz mógł poznać firmy zarejestrowane na tej platformie, które oferują Ci możliwość odrzucenia lub zaakceptowania plików cookie wykorzystywanych przez te firmy w celu dostosowania reklam i przeglądanych informacji, które mogą być wyświetlane na Twoim urządzeniu.
Dla Tradelab : http://tradelab.com/en/privacy/
Dla Acxiom : http://www.acxiom.fr/a-propos-d-acxiom/information...
Ustawianie pliku cookie postali społecznościowych
Dla Facebook : https://www.facebook.com/help/568137493302217
Dla Twitter : https://support.twitter.com/articles/20171551-vos-...
Wypisz się
Możesz zatrzymać subskrypcję, wysyłając:
STOP PLAYVOD na numer 80460
Zarządzaj moimi subskrypcjami:
Aby anulować swoje subskrypcje w dowolnym momencie, po prostu kliknij przycisk poniżej:
Jeśli masz jakieś pytanie, skontaktuj się z nami, na email i telefon:
albo