Regulamin swiadczenia uslugi Playvod oraz serwisów subskrypcyjnych

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa ogólne zasady korzystania z usług przeznaczonych na telefony komórkowe lub komputery, prezentowanych przez Pass2Mobile, al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, KRS: 0000717835, NIP: 5252739345; REGON: 369472664, o kapitale zakładowym w wysokości 335.000 (zwana dalej „Pass2Mobile”). Adres do korespondencji: al. Jana Pawła II, 00-133 Warszawa, adres e-mail: bok@playvod.pl, numer telefonu: 222690002.

2. Z Usługi Playvod oraz Serwisu (pojęcia zdefiniowane w par. I ust. 6 poniżej) mogą korzystać Użytkownicy sieci następujących operatorów: Orange Polska S.A. (ORANGE), sieci T-Mobile Polska S.A. (T-MOBILE), sieci P4 Sp. z o.o. (PLAY), oraz Polkomtel Sp. z o.o. (PLUS) („Operatorzy” lub „Operator” w zależności od kontekstu).

3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Usługi oraz z Serwisu w granicach obowiązującego w Polsce prawa oraz zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.

4. Pass2Mobile nieodpłatnie udostępnia Regulamin w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Pass2Mobile, a wiec na stronie internetowej playvod.pl. Regulamin dostępny jest także w siedzibie Pass2Mobile.

5. Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, który ustanawia aktualne zasady i warunki korzystania z Usługi oraz Serwisu.

6. Ilekroć w Regulaminie użyte są wymienione poniżej sformułowania, należy je rozumieć w następujący sposób:

SMS/wiadomość SMS (Short Message Service) - jest to krótka wiadomość tekstowa, składająca się z nie więcej niż 160 znaków (litery, cyfry, znaki szczególne), którą można przesłać na dowolny telefon komórkowy, zawierającą treść wpisana przez nadawcę.

Multimedia - oznacza różnego rodzaju cyfrowe produkty w postaci filmów oferowane w Usłudze, do których dostęp Użytkownik uzyskuje w ramach Serwisu. Multimedia zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały.

Usługa/ Usługa Playvod – oznacza usługę cyfrową, świadczoną drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu na indywidualne żądanie, z odpłatnym dostępem subskrypcyjnym (w ramach Serwisu uzyskiwanym w związku ze skorzystaniem przez Użytkowania z Usługi dostępowej Operatora) do oferowanych w Usłudze Multimediów dostępnych na stronie playvod.pl.

Użytkownik – pełnoletnia osoba fizyczna, korzystająca z Serwisu i Usługi na podstawie niniejszego Regulaminu dla użytku własnego (o którym mowa w § IV ust. 6 Regulaminu), tj. w celu niezwiązanym bezpośrednio lub pośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, przy czym osoby o ograniczonej zdolności do czynności prawnych mogą korzystać z Serwisu pod warunkiem wyrażenia zgody przez przedstawiciela ustawowego, a osoby nieposiadające zdolności do czynności prawnych, pod warunkiem działania w ich imieniu przedstawiciela ustawowego.

Serwis – odpłatny serwis o charakterze subskrypcyjnym w ramach którego, do momentu jego dezaktywacji, Użytkownik, w zawiązku ze skorzystaniem z Usługi dostępowej Operatora, uzyskuje dostęp do Multimediów oferowanych w Usłudze (dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, określoną w Regulaminie).

Usługa dostępowa - usługa świadczona przez Operatora na podstawie odpowiedniego regulaminu danego Operatora, umożliwiająca użytkownikom końcowym Operatora zamówienie odpłatnego dostępu do treści cyfrowych i/lub usług cyfrowych oferowanych w usługach podmiotów trzecich (takich jak Usługa Playvod) oraz dokonanie płatności za zamówienie poprzez dodanie należnej opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).

II. Zasady korzystania

1. Opis Usługi oraz Serwisu dostępny jest na stronie internetowej playvod.pl lub w reklamach i materiałach promocyjnych.

2. Aktywacja Serwisu z wykorzystanym Usługi dostępowej możliwa jest w następujący sposób:

a) Użytkownik powinien wpisać[1] na stronie aktywacyjnej, swój numer telefonu oraz kliknąć w wyodrębnione pole „Akceptuje regulamin”. Następnie Użytkownik otrzyma od Operatora na numer telefonu, który wpisał na stronie bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN, który następnie powinien wpisać również na przedmiotowej stronie i zatwierdzić go klikając w wyodrębnione pole „Zamawiam i Płacę” albo

b) Użytkownik, w przypadku uwierzytelnienia jego numeru telefonu jako należącego do sieci Operatora[2], powinien kliknąć na stronie aktywacyjnej w pole „Kliknij aby zaakceptować regulamin” a następnie aby potwierdzić aktywację kliknąć w pole „Kliknij aby zamówić i zapłacić".

3. Po aktywacji Serwisu do Użytkownika wysłana jest bezpłatna wiadomość SMS zawierająca m.in.: potwierdzenie aktywacji Serwisu, informacje dot. kosztu i częstotliwości przedłużania dostępu, link do strony playvod.pl gdzie opublikowany jest niniejszy Regulamin, informację o sposobie bezpłatnej dezaktywacji Serwisu.

4. Użytkownik, który dokonał aktywacji Serwisu, otrzyma w bezpłatnej wiadomości SMS dane: login oraz hasło niezbędne do dokończenia rejestracji w Usłudze na stronie playvod.pl.

5. Dezaktywacji Serwisu można dokonać w każdym czasie, wysyłając wiadomość SMS o podanej poniżej treści na wskazany poniżej numer. Dezaktywacja Serwisu jest bezpłatna.

Numer dezaktywujący: 80460 lub 195 (dla użytkowników sieci Play)

Komenda dezaktywująca: STOP PLAYVOD

Wiadomość dezaktywująca Serwis należy w każdym przypadku wysłać z numeru telefonu komórkowego, dla którego dany został zamówiony.

Istnieje także możliwość zlecenia dezaktywacji Serwisu poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: bok@playvod.pl. W wiadomości e-mail należy podać numer telefonu, dla którego Serwis ma zostać dezaktywowany.

Dezaktywacja Serwisu skutkuje zakończeniem dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Playvod z chwilą zakończenia opłaconego okresu dostępu.

6. Od momentu aktywacji Serwisu, dostęp do Usługi Playvod będzie przedłużany raz w tygodniu wg. poniższej stawki:

Play – 12,19 zł netto (14,99 zł brutto )

Orange/Plus/T-Mobile – 17,88 zł netto (21,99 zł brutto)

Częstotliwość przedłużania dostępu: 1 raz/tydzień

7. Każdy Użytkownik Serwisu po dokończeniu rejestracji, o której mowa w ust. 4 powyżej uzyskuje dostęp Multimediów oferowanych w Usłudze Playvod na stronie playvod.pl.

8. W przypadku użytkowników końcowych sieci operatora Play po aktywacji Serwisu Użytkownik otrzymuje 1 dzień bezpłatnego dostępu do Multimediów oferowanych w Usłudze Playvod. O upływie okresu bezpłatnego dostępu Użytkownik informowany jest w przesłanej bezpłatnej wiadomości SMS.

III. Opłaty

1. Użytkownik obciążany jest stawką której wysokość określona została w par. II ust. 6 Regulaminu. Dostęp jest automatycznie przedłużany z częstotliwością, zgodnie z par. II ust. 6.

2. Opłaty pobierane są przez Operatorów poprzez dodanie opłaty na fakturze za zakup usług telekomunikacyjnych danego Operatora (w przypadku użytkownika końcowego postpaid) lub poprzez odliczenie należnej kwoty od środków zgromadzonych na koncie użytkownika końcowego (w przypadku użytkownika końcowego prepaid).

3. Określona w Regulaminie stawka nie obejmuje opłat związanych z uzyskaniem przez Użytkownika dostępu do sieci Internet ani ewentualnych opłat związanych z transmisja danych.

4. Użytkownik korzystający z Usługi dostępowej świadczonej przez Polkomtel Sp. z o.o., w ramach której uzyskał kod, nie będzie ponosił opłat za skorzystanie z Playvod.

IV. Pozostałe zasady dotyczące korzystania z Serwisu oraz Usług

1. Realizacja aktywacji Serwisu i możliwość skorzystania przez Użytkownika z Usługi jest uzależniona od należytego wypełnienia przez Użytkownika wymogów wynikających z niniejszego Regulaminu. W szczególności każdy Użytkownik zobowiązany powinien zapewnić we własnym zakresie spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych w celu korzystania z Serwisu oraz Usługi:

a) telefon komórkowy wyposażony w aktywną kartę SIM w sieci jednego z Operatorów posiadające z funkcjonalności umożliwiające aktywację i korzystanie z Serwisu, (w tym odbieranie wiadomości SMS, brak blokad w rozumieniu odpowiedniego regulaminu danego Operatora uniemożliwionych korzystanie z Usługi dostępowej),

b) połączenie z siecią Internet,

c) komputer, telefon lub inne urządzenie cyfrowe z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych (np.: Internet Explorer 6 i wyższa, Firefox 4 i wyższa, Opera 10 i wyższa, Safari 3 i wyższa, Google Chrome);

d) prawidłowe skonfigurowanie ww. urządzeń w zakresie transmisji danych.

2. Użytkownik powinien być uprawniony do korzystania z urządzeń, o których mowa w ust. 1 powyżej w zakresie umożliwiającym mu korzystanie z Serwisu i usługi Playvod.

3. Dodatkowe informacje dotyczące funkcjonalności oraz interoperacyjności Multimediów, w tym kompatybilność z modelem telefonu lub oprogramowaniem komputera czy innego przeznaczonego urządzenia, na którym Multimedia maja zostać odtwarzane, a także ewentualne techniczne środki ich ochrony mogą być również podane na stronie playvod.pl przy wybranych przez Użytkownika Multimediach.

4. Użytkownik powinien chronić hasło i dostęp do swojego telefonu komórkowego/komputera lub konta umożliwiającego korzystanie z Serwisu czy Usług przed nieuprawnionym użyciem przez osoby trzecie.

5. Multimedia udostępniane Użytkownikowi, zawierają chronione prawem, w tym prawem autorskim oraz prawem własności przemysłowej materiały. Także sam układ i wybór prezentowanych treści stanowi samoistny przedmiot ochrony na gruncie prawa polskiego, w tym w szczególności na gruncie ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy z dnia 21 lipca 2001 roku o ochronie baz danych oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku Prawo własności przemysłowej.

6. Użytkownik uzyskujący dostęp do Multimediów w ramach Usługi ma prawo do korzystania z nich wyłącznie w zakresie określonym w niniejszym Regulaminie tj. w zakresie odtwarzania Multimediów na telefonie, komputerze czy innym przeznaczonym do tego urządzeniu. W szczególności Użytkownik nie jest uprawiony do kopiowania, zwielokrotniania, modyfikowania, prezentowania, publikowana, czy rozpowszechniane w jakikolwiek sposób Multimediów czy ich części. Użytkownik uzyskuje uprawnienie do korzystania z Multimediów w zakresie opisanym powyżej wyłącznie na użytek własny (tj. na użytek osoby, na której rzecz świadczoną jest dana Usługa). W szczególności oznacza to, że niedopuszczalne jest wykorzystywanie Multimediów lub ich części w celach komercyjnych, w tym niedopuszczalne jest wykorzystywanie ich na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej, odsprzedaż, ani inne formy udostępniania osobom trzecim.

7. Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

V. Odpowiedzialność za dostarczenie Usługi i zgodność Usługi z umową

1. Pass2Mobile będzie zobowiązana dostarczyć Użytkownikowi Usługę (tj. umożliwić dostęp do Serwisu) niezwłocznie po zawarciu umowy.

2. Jeżeli Pass2Mobile nie dostarczył Usługi, Użytkownik może wezwać Pass2Mobile do jej dostarczenia. Jeżeli Pass2Mobile nie dostarczy Usługi niezwłocznie, Użytkownik może odstąpić od umowy. Użytkownik może odstąpić od umowy bez wzywania do dostarczenia Usługi jeżeli: (i) z oświadczenia Pass2Mobile lub okoliczności wyraźnie wynika, że Pass2Mobile nie dostarczy Usługi lub (ii) Użytkownik i Pass2Mobile uzgodnili lub z okoliczności zawarcia umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Usługi miał istotne znaczenie dla Użytkownika, a Pass2Mobile nie dostarczyła jej w tym terminie.

3. Pass2Mobile ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Usługi z umową (dostarczanej w sposób ciągły), który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową Usługa miała być dostarczana. Domniemywa się, że brak zgodności Usługi z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił. Powyższe domniemanie nie ma zastosowania, jeżeli środowisko cyfrowe Użytkownika nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Pass2Mobile poinformowała Użytkownika w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem umowy lub w innych przypadkach przewidzianych przez obowiązujące przepisy prawa.

4. Jeżeli Usługa (Multimedia dostarczone w ramach Serwisu) jest niezgodna z umową, Użytkownik może żądać doprowadzenia Usługi do zgodności z umową. Pass2Mobile doprowadza Usługę do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której została poinformowana przez Użytkownika o braku zgodności z umową i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika, uwzględniając charakter oraz cel, w jakim Usługa jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Multimediów (Usługi) do zgodności z umową ponosi Pass2Mobile.

5. Jeżeli Usługa jest niezgodna z umową, Użytkownik może złożyć oświadczenie o obniżeniu opłaty albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) doprowadzenie do zgodności Usługi z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów, (ii) Pass2Mobile nie doprowadziła Usługi do zgodności z umową zgodnie z ust. 4 powyżej, (iii) brak zgodności Usługi z umową występuje nadal, mimo że Pass2Mobile próbowała doprowadzić je do zgodności z umową, (iv) brak zgodności Usługi z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie opłaty albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego żądania doprowadzenia ich do zgodności z umową, (v) z oświadczenia Pass2Mobile lub okoliczności wyraźnie wynika, że Pass2Mobile nie doprowadzi Usługi do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.

5. W pozostałym zakresie do odpowiedzialności Pass2Mobile za zgodność Usługi z umową stosuje się przepisy ustawy o prawach konsumenta.

VI. Postepowanie reklamacyjne

1. Niezależnie i bez wpływu na przewidzianą przepisami powszechnie obowiązującego prawa odpowiedzialność Pass2Mobile wobec konsumenta oraz uprawnienia przysługujące konsumentowi w zakresie zgłaszania i dochodzenia roszczeń, Użytkownik ma prawo składać Pass2Mobile reklamacje dotyczące Usługi i Serwisu, w szczególności związane z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi lub wykrytymi wadami.

2. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja Użytkownika może zostać zgłoszona drogą telefoniczną do Biura Obsługi Klienta pod numerem 22 2690002 od poniedziałku do piątku (bez dni świątecznych) w godzinach 9:00-17:00 (opłata według taryfy operatora) lub przesłana do Pass2Mobile w formie wiadomości email na adres poczty elektronicznej: lub zostać wysłana w formie pisemnej na adres podany w par. I ust. 1 niniejszego Regulaminu z dopiskiem "Serwis Playvod ” lub „Playvod". Reklamacja powinna zawierać:

a) dane Użytkownika umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikacje jako Użytkownika Serwisu, w tym adres email i numer telefonu;

b) nazwę Usługi, której reklamacja dotyczy,

c) zarzuty Użytkownika,

d) okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji,

e) ewentualnie żądany przez Użytkownika sposób załatwienia reklamacji lub usunięcia zarzucanego naruszenia.

3. Pass2 Mobile zobowiązuje się udzielić odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania. Pass2 Mobile może przesłać odpowiedz w formie wiadomości email na adres Użytkownika, jeżeli został on podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

4. Zalecane jest aby do czasu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej problemów z aktywacją Serwisu Użytkownik powstrzymał się od składania kolejnych zamówień Serwisu.

5. Dodatkowo reklamacje dotyczące opłat za Serwis oraz Usługi dostępowej Operatora mogą być składane bezpośrednio do Operatora właściwego dla osoby składającej reklamacje i w trybie określonym przez tego Operatora.

6. Użytkownikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń w sądzie. Użytkownik będący konsumentem posiada także możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń tj. możliwość złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu do stałego polubownego sadu konsumenckiego działającego przy wojewódzkich inspektorach Inspekcji Handlowej (WIIH) czy wystąpienia z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Użytkownik będący konsumentem ma również możliwość skorzystania z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

VII. Dane osobowe

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („Rozporządzenie”), administratorem danych osobowych użytkowników serwisu Playvod jest Pass2Mobile, al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, KRS 0000717835, NIP: 5252739345; REGON: 369472664, (zwana dalej „Administratorem”). Adres do korespondencji: al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, adres e-mail: bok@playvod.pl

2. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem: w celach związanych ze świadczeniem usług w ramach Usługi Playvodna podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia (niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy), w celach związanych z obsługą reklamacji, zapytań, oświadczeń na podstawie, w zależności od okoliczności konkretnej sytuacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia (niezbędność przetwarzania danych do wykonania umowy), na postawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia (wykonanie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych np.: wynikających z ustawy o prawach konsumenta) lub na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia (realizacja przez Administratora prawnie uzasadnionych interesów), w celu ustalenia, dochodzenia roszczeń Administratora lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia (realizacja przez Administratora prawnie uzasadnionych interesów), w celu wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych (np.: obowiązków podatkowych i rachunkowych) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia.

3. Okres przetwarzania danych osobowych zależy od celu i podstawy ich przetwarzania. Dane osobowe przetwarzane w celach związanych ze świadczeniem usług w ramach Usługi Playvod będą przetwarzane w okresie świadczenia usług w Usłudze Playvod lub do czasu upływu okresu właściwego dla przedawnienia roszczenia z tego tytułu. Natomiast dane osobowe przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora będą przetwarzane do momentu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą. W przypadku gdy prawo nakładą na Administratora określone obowiązki dane osobowe będą przetwarzane przez czas wykonywania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych lub przez czas w którym przepisy nakazują Administratorowi przechowywanie danych.

4. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez Administratora obejmuje: dane niezbędne do świadczenia usług (numer telefonu, IP) a także imię, nazwisko, dane kontaktowe podane przez Użytkownika, w przypadku złożenia reklamacji, zapytania czy oświadczenia.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia usług w ramach Usługi czy do obsługi zgłoszonej reklamacji, zapytania czy oświadczenia.

6. Dane osobowe mogą być podmiotom udzielającym wsparcia lub zapewniającym Administratorowi utrzymanie usług, w tym: podmiotom świadczącym usługi techniczne, informatyczne . Dane osobowe mogą być przekazane również podmiotom i organom, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

7. Osoby, których dane osobowe dotyczą maja prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do wycofania udzielonej zgody, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. Osoby, których dane osobowe dotyczą maja prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, iż przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

8. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

VIII. Postanowienia końcowe

1. Użytkownikowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny.

2. Odstąpienie od umowy Użytkownik możne wykonać poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia wskazującego wolę odstąpienia od umowy, przesyłanego pocztą na adres Pass2Mobile wskazany w art. I ust. 1 Regulaminu bądź mailowo na adres: bok@playvod.pl Użytkownik może skorzystać z następującego wzoru oświadczenia:

- Adresat: Pass2Mobile Sp. z o.o., Al. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa, e-mail: bok@playvod.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy dostępu do serwisu Playvod zamówionego przy użyciu numeru telefonu …………

- Data zawarcia umowy …………………………

- Imię i nazwisko Użytkownika(-ów) …………………….

- Adres Użytkownik(-ów) ……………………….

- Podpis Użytkownik(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data ……………..

(*) niepotrzebne skreślić.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Pass2Mobile zwraca Użytkownikowi poniesione przez Użytkownika opłaty, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4 poniżej, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Użytkownika oświadczenia o odstąpieniu.

4. Jeżeli Użytkownik wykonuje prawo do odstąpienia od umowy po rozpoczęciu przez Pass2Mobile – na wyraźną̨ prośbę̨ (żądanie) Użytkownika – świadczenia Usługi przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy, Użytkownik ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

5. Prawo do odstąpienie od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w ustawie o prawach konsumenta, w szczególności gdy:

a) Pass2Mobile wykonał w pełni Usługę̨ przed upływem terminu do odstąpienie od umowy za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia Usługi, że po spełnieniu świadczenia przez Pass2Mobile utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;

b) świadczenie dotyczy dostarczenia treści cyfrowych, które nie są̨ zapisane na nośniku materialnym, za które Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty opłaty, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się̨ za wyraźną̨ i uprzednią zgodą Użytkownika przed upływem terminu do odstąpienia, który to Użytkownik został poinformowany przez Pass2Mobile przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Pass2Mobile utraci prawa odstąpienia od Umowy i przyjął to do wiadomości, a Pass2Mobile przekazał Użytkownikowi potwierdzenie, o którym mowa w ustawie o prawach konsumenta.

4. W zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa Pass2Mobile zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących ważnych przyczyn: zmiana cech lub funkcji Usługi lub wprowadzenie nowych czy dodatkowych cech lub funkcji związanych z rozwojem funkcjonalności Usługi, postępem technicznym lub technologicznym lub mająca na celu usprawnienie działania Usługi czy zapewnienie bezpiecznego korzystania z Usługi czy uniemożliwienie korzystania z Usługi w sposób sprzeczny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem lub dobrymi obyczajami, zmiana w ofercie Usługi, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na Usługę lub treść Regulaminu, wykonanie obowiązku wynikającego z obowiązujących przepisów prawa, prawomocnego orzeczenia sądu, decyzji lub interpretacji organu administracji. Zmiany Regulaminu będą komunikowane Użytkownikom na stronie Usłucengi Playvod na co najmniej 7 dni przed wejściem w życie tych zmian. W przypadku braku zgody na nowe brzmienie Regulaminu Użytkownik jest uprawiony do rezygnacji z korzystania z Usługi i Serwisu zgodnie z postanowieniami Regulaminu.

5. Pass2Mobile może dokonać zmiany Usługi, która nie jest niezbędna do zachowania jej zgodności z umową, jedynie z uzasadnionych przyczyn, wskazanych w ust. 4 powyżej. Zmiany nie będą wiązać się z jakimikolwiek kosztami po stronie Użytkownika.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego prawa, w szczególności ustawy o prawach konsumenta.


[1] W przypadku niektórych Operatorów możliwe także uwierzytelnienie numeru telefonu przez systemy Operatora gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora. Jeśli numer zostanie uwierzytelniony jako należący do klienta danego Operatora Użytkownik od razu otrzyma bezpłatną wiadomość SMS z unikalnym kodem autoryzacyjnym PIN

[2] Dostępne w przypadku niektórych Operatorów gdy telefon łączy się z siecią Internet po sieci Operatora.